Tuesday, February 22, 2011

gitar

yezzaaaaaa....hi anda sume...ari nie gua nk cite pasal gitar...hehehehe..ari ahad ari 2 gua de la jln2 ngan membe gua kat carefour sri petaling...x de hajat pape pon...saje je jln2 buang masa...dalam gua dok jalan2 tiba-tiba...gua terpandang sesuatu yang menarik minat gua...iaitu kedai peralatan muzik...nama kedai 2 Guitar Emp ...gua pon masuk kedai 2 usha2 gitar elektrik...gua mmg dh lama gler teringin nk beli gitar elektrik...byk gler gitar dalam kedai 2...macam2 jenis gua tibai cuba...hahaha...last2 gua terpandang satu jenis gitar...de promotion...gitar complete set ngan amp...RM 450.00...gua pe lg teros test power gitar...deal punya deal last gua teros amik gitar 2...sweap credit card....hahahahaha...gitar punya pasal....balik2 umah jer gua teros test power kat umah...bingit gak la telinga...hahahahaha...konfem jiran2 gua marah...mane x nyer smpi tengah mlm gua test power...hahahahahaha...k la nie la gitar yang gua bru beli 2....


No comments:

Post a Comment